مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-09سياسي

نهضت دیدار اقدامی شایسته برای تکریم بانوان شهیده


نهضت دیدار یکی از اقدامات شایسته در راستای تکریم از بانوان شهیده در استان زنجان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در کنگره لشکر فرشتگان تاریخ ساز که با حضور مسئولان کشوری و لشکری به صورت ویدئوکنفرانس و هم زمان با سراسر کشور برگزار شد، افزود: خوشبختانه تا به امروز اقدامات خوبی در راستای تکریم از بانوان شهیده در استان انجام شده که یکی از این اقدامات ارزنده بحث نهضت دیدار بوده است.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع)، فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: استان زنجان از وجود 3535 شهید استان زنجان برخوردار است که از این تعداد، استان زنجان به وجود 41 شهیده زن و از 7500 جانباز نیز به وجود 72 بانوی جانباز افتخار می کند.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه این خطه از سرزمین ایران اسلامی مزین به اولین راهپیمایی انقلاب به نام بانوان است، ادامه داد: نهضت دیدار، یکی از اقدامات ارزشمند در استان زنجان است که در راستای نکریم از بانوان شهیده انجام می شود و این کار توسط تیم های مختلف انجام می شود.

حقیقی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در راستای برگزاری باشکوه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان انجام شده است، اظهار کرد: در این راستا همه دستگاه ها باید پای کار بوده و حضور و تلاش در این عرصه را یک تکلیف شرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت دیدار اقدامی شایسته برای تکریم بانوان شهیده

نهضت دیدار اقدامی شایسته برای تکریم بانوان شهیده