مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-09پزشكي

مکانی برای عرضه اقلام بهداشتی باکیفیت در خراسان شمالی مشخص شود


باید مکان هایی جهت عرضه اقلام بهداشتی مورد تأیید در استان ایجاد شوند و اقلام تولید داخل خراسان شمالی، با کیفیت و قیمت مصوب را ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلت فوت اکثر بیماران تأخیر در مراجعه به بیمارستان بود اما اکنون این امر مرتفع شده با این حال علوم پزشکی سعی کند با آسیب شناسی دقیق باز هم موارد فوت را کاهش دهد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: فرمانداران شهرستان هایی که از نظر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی ضعیف تر هستند پاسخگو باشند زیرا نباید سه شهر بزرگ بجنورد، اسفراین و شیروان این وضعیت را داشته باشند.

وی با اشاره به عدم رعایت فاصله اجتماعی در مطب پزشکان، افزود: مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی باید این وضعیت را رفع کنند و همچنین باید پروتکل ها در داروخانه بیش از پیش رعایت شود.

شجاعی در ادامه بیان داشت: هیچ اداره و نهادی حق ندارد مجوز برگزاری هرگونه تجمعی خارج از پروتکل های بهداشتی اعلام شده را صادر کند؛ همچنین ستاد کرونا استان نیز حق صدور چنین مجوزی را ندارد لذا اگر معیارهای دانشگاه علوم پزشکی قابل اجرا نیست، نباید برنامه مد نظر برگزار شود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: باید مکان هایی جهت عرضه اقلام بهداشتی مورد تأیید ایجاد شوند و اقلام تولید داخل استان، با کیفیت و قیمت مصوب را ارائه دهند اما نباید رقیبی برای دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکانی برای عرضه اقلام بهداشتی باکیفیت در خراسان شمالی مشخص شود

مکانی برای عرضه اقلام بهداشتی باکیفیت در خراسان شمالی مشخص شود