مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-09دانش

سراوان؛ مستضعفان بی پناه


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرفان خیرخواه؛ ماجرای اعتراضات سراوان و اتفاقات ناگواری که رخ داده است بار دیگر ما را با این پرسش مواجه می کند که ریشه و علت این گونه نارضایتی ها و ناامنی های پیش آمده که موجب خسارات جانی و مالی می گردد کجاست و چه عواملی .

- به روشنی قابل فهم است که نبود اشتغال پایدار و عدم پوشش احتیاجات مردم سیستان و بلوچستان و نادیده گرفتن ظرفیت های مولد این استان وضعیت را برای ایجاد هرگونه نارضایتی و ناامنی فراهم می کند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، عرفان خیرخواه؛ ماجرای اعتراضات سراوان و اتفاقات ناگواری که رخ داده است بار دیگر ما را با این پرسش مواجه می کند که ریشه و علت این گونه نارضایتی ها و ناامنی های پیش آمده که موجب خسارات جانی و مالی می گردد کجاست و چه عواملی در شکل گیری و وقوع این نابسامانی ها نقش دارد؟ در مواجهه با اینگونه مسائل بجای اینکه از معلول ها و آنچه که ماحصل سیاست گذاری های چندین ساله بوده شروع به تحلیل وضعیت کنیم بهتر است از علت ها و زمینه هایی که موجب بروز شرایط وخیم گشته است آغاز کنیم .

به دیگر سخن بجای اینکه به بررسی درگیری بین مردم و نیروهای انتظامی، وارد شدن به ساختمان فرمانداری و آتش زدن موتور و ماشین ها بپردازیم به فقر و فلاکت چندین ساله ای که در این مناطق ریشه دوانده و محرومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراوان؛ مستضعفان بی پناه

سراوان؛ مستضعفان بی پناه