مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-09اجتماعي

معاون وزیر آموزش و پرورش: تدوین برنامه های آموزش جبرانی در تابستان در صورت نیاز


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به نتیجه بررسی های پایان سال اگر لازم باشد برای تدوین برنامه های جبرانی در فرصت تابستان اقدام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، رضوان حکیم زاده صبح امروز در آیین افتتاح استودیو آموزشی آموزش و پرورش گفت: علی رغم شرایط بود و اجازه نداد که جریان آموزش تعطیل شود اما با توجه به ویژگی های کودکان در دوره ابتدایی و ارزشی که آموزش حضوری برای افزایش مهارت های ارتباطی، ابعاد اجتماعی، تربیت و دوست یابی دارد مدرسه می تواند مکان بهتری برای فضای مجازی باشد.

برنامه ریزی برای جبران آموزش در تابستان در صورت نیاز وی اظهار داشت: همکاران در آموزش ابتدایی به جهت اینکه باید مهارت پایه سواد را یاد بگیرند در کنار فضای مجازی، فضایی را فراهم کنند که هرچند کوتاه بتوانند یادگیری دانش آموزان در این پایه های حساس را مورد بررسی قرار دهند تا در صورت نیاز فرصت جبران لحاظ شود.

حکیم زاده با بیان اینکه هرگونه ضعف در یادگیری دانش آموزان می تواند تاثیر در آینده آنان داشته باشد، عنوان کرد: در بررسی های متعددی که انجام شد متوجه شدیم در خانواده هایی که میزان کمک به دانش آموزان کمتر است دانش آموزان دچار ضعف هستند و مصمم هستیم آموزش ها را ابتدایی در رتبه بندی معلمان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر آموزش و پرورش: تدوین برنامه های آموزش جبرانی در تابستان در صورت نیاز

معاون وزیر آموزش و پرورش: تدوین برنامه های آموزش جبرانی در تابستان در صورت نیاز