مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-09ورزشي

خانه صنعت مغلوب تیم فولاد هرمزگان شد


سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه گفت: تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با نتیجه 2 بر چهار مغلوب تیم فولاد هرمزگان شد.

- حسین همتیان امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال به میزبانی کرمانشاه با نتیجه 2 بر چهار مغلوب تیم فولاد هرمزگان شد.

وی ادامه داد: تیم جوان خانه صنعت یک ماه پیش از شروع مسابقات تشکیل شد از این رو فرصت کافی برای تمرین نداشتیم و نیازمند کسب تجربه بیشتری هستیم.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه افزود: نیاز داریم تا اعضای جدیدی را به تیم اضافه کنیم چند بازیکن را مدنظر داریم که در نهایت باید از سوی فدراسیون فوتبال تایید شوند.

وی ادامه داد: هر تیم جوانی که تجربه چندانی نداشته باشد طبیعتا نیاز دارد تا اعضای تیم مدتی را در کنار هم بازی کنند تا به هماهنگی لازم برسند لذا تیم نوپای خانه صنعت نیاز به گذشت زمان و تمرینات بیشتری دارد.

همتیان گفت: اعضای تیم خانه صنعت تاکنون تجربه شرکت در رقابت های لیگ استانی را داشتند و هم اکنون با حضور در لیگ یک کشور تجربه جدیدی را کسب کردند.

سرمربی تیم هرمزگان نیز در ادامه این گفت،گفت: امروز بازی تیم و فشار ناشی از سه بازی متوالی باز هم نتیجه قابل قبولی کسب کردیم و اولین برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه صنعت مغلوب تیم فولاد هرمزگان شد

خانه صنعت مغلوب تیم فولاد هرمزگان شد