مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-09اقتصادي

خلع ید 891 هکتار از اراضی ملی به ارزش 463 میلیارد تومان در آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: طی سال جاری 891 هکتار از اراضی ملی به ارزش مالی 463 میلیارد تومان خلع ید و به دولت بازگردانده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی با اشاره به قانون جامع حدنگار و تاکیدات رییس محترم قوه قضاییه بر اجرای کامل آن اظهار داشت: در راستای اجرای کامل قانون جامع حدنگار در استان اقدامات بسیار مناسبی انجام شده و خوشبختانه عملکرد استان طی یازده ماه گذشته در این خصوص مقبول است.

وی افزود: طی سال جاری  891 هکتار از اراضی ملی به ارزش مالی  463 میلیارد تومان خلع ید و به دولت بازگردانده شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: در کنار این موضوع 283 هکتار از اراضی ملی به ارزش 127 میلیارد تومان توسط شرکت آب منطقه ای استان و مشارکت دیگر اعضای شورای حفاظت ر رفع تصرف شده است.

وی اضافه کرد: همچنین از طریق قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، 188 هکتار از اراضی زراعی تغییر کاربری یافته به حالت زراعی برگردانده شده اند.

خلیل الهی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای دقیق قانون جامع حدنگار، تا به امروز یک میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی ملی تثبیت شده که از این میزان یک میلیون 200 هزار هکتار مربوط به یازده ماهه سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید 891 هکتار از اراضی ملی به ارزش 463 میلیارد تومان در آذربایجان شرقی

خلع ید 891 هکتار از اراضی ملی به ارزش 463 میلیارد تومان در آذربایجان شرقی