مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-09اجتماعي

آیین کتابخانه گردی در کرمانشاه برگزار شد


آیین طرح کتابخانه گردی و درخت یاری در استان کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز با حضور معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی، زهره رستمی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، حسین شیرمحمدی معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، صابر سروش معاون حوزه هنری، اسماعیل طاهری رییس دفتر تحقیقات و پژوهش ناجا آیین کتابخانه گردی و درخت یاری با هدف افزایش آشنایی عموم مردم و مدیران اجرایی با فعالیت کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در کتابخانه عمومی خاتم الانبیا (ص) شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

در این آیین مسئولین و مدعوین از بخش های مختلف کتابخانه عمومی خاتم الانبیا (ص) شهرستان کرمانشاه بازدید کرده و با فعالیت های کتابخانه های عمومی و برنامه های فرهنگی کتابخانه از نزدیک آشنا شدند.

در آیین کتابخانه گردی هر یک از مدعوین به صورت رایگان عضو کتابخانه عمومی خاتم الانبیا (ص) شهرستان کرمانشاه شده و کارت عضویت خود را دریافت کردند.

در این مراسم هر یک از مسئولین در طرح درخت یاری شرکت کرده و با مشارکت یکی از مؤسسه های خیریه شهر کرمانشاه 50 اصله نهال را که با نام شهدا و فرهیختگان برجسته استان کرمانشاه مزین شده بود در محیط کتابخانه عمومی غرس کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین کتابخانه گردی در کرمانشاه برگزار شد

آیین کتابخانه گردی در کرمانشاه برگزار شد