مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-09سياسي

رصد تغییرات سبک زندگی یکی از وظایف مددکاران اجتماعی


رصد تغییرات سبک زندگی و الگوهای ارتباطی که امروز در جهان اتفاق می افتد و نسبت آن با شرایط بومی هر کشور، یکی از کارهایی است که در نظام دیده بانی اجتماعی، - مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: رصد تغییرات سبک زندگی و الگوهای ارتباطی که امروز در جهان اتفاق می افتد و نسبت آن با شرایط بومی هر کشور، یکی از کارهایی است که در نظام دیده بانی اجتماعی، مددکاران اجتماعی باید انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زینب نصیری در سومین کنگره بین المللی روز مددکاری اجتماعی، درباره چالش ها و پرسش هایی که در نسبت بین مددکاری اجتماعی، همبستگی اجتماعی و دیده بانی اجتماعی وجود دارد، گفت: یکی از سوالات اصلی این است که نسبت مددکاران اجتماعی با دیده بانی اجتماعی چیست؟ در نظام اجتماعی کارگزاران یا فعالان مختلفی وجود دارند که می توانند در عرصه دیده بانی اجتماعی تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: مددکاران اجتماعی، تشکل های غیردولتی، سازمان های دولتی و فعالان مدنی و رسانه های جمعی فعالانی هستند که امروز سهم بیشتری در نظام دیده بانی اجتماعی دارند و به نظر می رسد که مددکاران اجتماعی سهم دوسویه در این ارتباط دارند.

از سویی مددکاران اجتماعی باید نقش دیده بانی اجتماعی را ایفا کنند و از سوی دیگر به نظر مددکاران اجتماعی به عنوان افرادی که با سایر گروههای اجتماعی که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد تغییرات سبک زندگی یکی از وظایف مددکاران اجتماعی

رصد تغییرات سبک زندگی یکی از وظایف مددکاران اجتماعی