مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-09فناوري

فناوری 5G به کیش هم رسید


توسعه پوشش 5G ایرانسل در سراسر کشور، پس از تهران و شیراز، از فردا در کیش ادامه پیدا می کند.

پس از راه اندازی پنج سایت تجاری نسل پنج تلفن همراه توسط ایرانسل در تهران و شیراز، - توسعه پوشش 5G ایرانسل در سراسر کشور، پس از تهران و شیراز، از فردا در کیش ادامه پیدا می کند.

پس از راه اندازی پنج سایت تجاری نسل پنج تلفن همراه توسط ایرانسل در تهران و شیراز، جزیره کیش سومین مقصد در ایران است که فردا، با راه اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل، شهروندانش می توانند جدیدترین فناوری اینترنت جهان را در شبکه کاربردی و واقعی ایرانسل تجربه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی ایرانسل، جزیره کیش میزبان ششمین سایت 5G ایرانسل است و این سایت، 10 صبح سه شنبه 19 اسفند 1399، در مراسمی با حضور دکتر ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر جعفر آهنگران سرپرست منطقه آزاد کیش، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و جمعی از مدیران منطقه ای جزیره کیش، در مجاورت ساحل مرجان افتتاح و از طریق تلویزیون اینترنتی لنز به نشانی lenz.

ir/live ، به صورت زنده پخش شد.

تمامی مراحل نصب، راه اندازی و بهینه سازی سایت 5G ایرانسل در جزیره کیش، با تلاش و همت جوانان متخصص ایرانی در ایرانسل انجام شده و از روز شنبه 16 اسفند 99، در حال سرویس دهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری 5G به کیش هم رسید

فناوری 5G به کیش هم رسید