مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-09سياسي

اختصاص 6 درصد اعتبارات دولت به پیشگیری و مقابله با بحران


معاون وزیر کشور و رییس ستاد مدیریت بجران کشور گفت: سه درصد از اعتبارات مدیریت بحران برای پیشگیری و سه درصد نیز برای مقابله در نظر گرفته می شود.

- اسماعیل نجار در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه سه درصد از اعتبارات مدیریت بحران برای پیشگیری و سه درصد نیز برای مقابله در نظر گرفته می شود، اظهار کرد:250 هزار میلیارد ریال در جریان سیلاب های رخ داده سال 98 کشور و 120 هزار میلیارد ریال نیز برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه هزینه شده است.

معاون وزیر کشور با اشاره به تدوین و اجای آیین نامه 2800 برای مقابله با حوادث و بحران ها تاکید کرد: در سال 68 آیین نامه 2800 با محتوای پیشگیری و مدیریت بحران تدوین و ابلاغ شد که البته این آیین نامه تاکنون چهار بار مورد ویرایش قرار گرفته که آخرین ویرایش آن بعد از وقوع زلزله سرپل ذهاب در سال 96 انجام گرفت.

رییس سازمان مدیریت بحران تصریح کرد: هدف اصلی مدیریت بحران پیشگیری از بروز حوادث ، مدیریت شرایط بعد از وقوع حادثه و تلاش برای ایجاد زندگی عادی در بین مردم حادثه دیده در سریع ترین زمان ممکن است که اجرای این آیین نامه در تحقق این اهداف تاثیرگذار خواهد بود.

نجار با بیان اینکه باید خسارت های جانی و مالی در زمان وقوع حوادث کاهش یابد، ادامه داد: در ساخت و سازها باید جدیدترین علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6 درصد اعتبارات دولت به پیشگیری و مقابله با بحران

اختصاص 6 درصد اعتبارات دولت به پیشگیری و مقابله با بحران