مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-09سياسي

برخورد قانونی با نقض کنندگان قانون انتخابات در گچساران


فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: هر مسوولی خارج از چارچوب قوانین انتخابات اقدامی کند حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ تنها حافظ امنیت نیست، افزود: بلکه با تلاش همه دستگاه ها و نهادها این امنیت برقرار می شود.

 فرمانده نیروی انتظامی گچساران عنوان کرد:  موضوع مهم چهارشنبه پایانی سال است که انتظار می رود روسای ادارات نسبت به پاکسازی فضای اطراف ادارات خود و مجهز نمودن ادارات  به دوربین مدار بسته اقدام کنند.

موسوی اذعان کرد: با توجه به محدودیت ها و منع تردد در شهر اما انتظار می رود که مدیران نسبت به وظایف خود دقت نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ایام پایان سال نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که ادارات به سیستم دزدگیر مجهز و به نیروی انتظامی متصل شوند.

 موسوی بیان کرد: در انتخابات گذشته متاسفانه از سوی برخی مسئولین اقداماتی غیر قانونی در بحث انتخابات انجام شد  و برای برخی از مدیران پرونده تشکیل شد.

وی ادامه داد: اینکه برخی روسای ادارات را در این موضوعات می بینیم  که این موضوع واقعا نگران  کننده است، اما تعارف با شخصی نداریم و هر مسئولی خارج از چارچوب قوانین انتخابات اقدامی کند حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با نقض کنندگان قانون انتخابات در گچساران

برخورد قانونی با نقض کنندگان قانون انتخابات در گچساران