مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-09اقتصادي

عرضه میوه به قیمت مناسب در 253 میدان میوه و تره بار تهران


در 253 میدان میوه و تره بار تهران میوه به قیمت مناسب به دست مصرف کننده می رسد و در همه شهرها نیز میادین مرکزی میوه وجود دارد که میوه را حداکثر با سود 35 درصد می فروشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، عباس قبادی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو، بیان کرد: برای مدیریت روزهای پایانی سال از ستادهای تنظیم بازار استانی میزان نیاز میوه آن ها را استعلام می گیریم و آن را ذخیره می کنیم.

دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: به دلیل نامناسب بودن وضع مالی کشاورزان فقط 40 درصد باغداران و کشاورزان محصولات خود را ذخیره می کنند، اما بقیه محصول خود را می فروشند.

وی تصریح کرد: در بازار عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت است و به عنوان دولت نمی توانیم در قیمت گذاری میوه دخالت چندانی داشته باشیم.

دبیر ستاد تنظیم بازار ادامه داد: برای مدیریت روزهای پایانی سال از ستادهای تنظیم بازار استانی میزان نیاز میوه آن ها را استعلام می گیریم و آن را ذخیره می کنیم.

نظام توزیع باید ارتقا یابد قبادی با بیان اینکه نظام توزیع باید ارتقا یابد، گفت: بر اساس تقاضای استان ها امسال به کمتر از 40 هزار تن سیب و پرتقال برای ذخیره سازی نیاز داشتیم که ما 20 درصد به آن اضافه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه میوه به قیمت مناسب در 253 میدان میوه و تره بار تهران

عرضه میوه به قیمت مناسب در 253 میدان میوه و تره بار تهران