مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-09اقتصادي

استارت آپ ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟


یک تحلیل گر کسب وکارهای اینترنتی درباره حضور استارت آپ ها در بورس گفت: استارت آپ های ما ادبیات بازار سرمایه را بلد نیستند و تا زمانی که سازمان بورس، - یک تحلیل گر کسب وکارهای اینترنتی درباره حضور استارت آپ ها در بورس گفت: استارت آپ های ما ادبیات بازار سرمایه را بلد نیستند و تا زمانی که سازمان بورس، قوانین خود را برای استارت آپ ها شفاف و دارایی های نامشهود را هم ارزشمند تلقی نکند و استارت آپ ها با قوانین سازمان بورس کنار نیایند و حداقل ها را رعایت نکنند، این بازی دو سر باخت خواهد بود.

قاسم واحدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع حضور استارت آپ ها در بورس اظهار کرد: مرداد ماه سال جاری این خبر داغ سرتیتر خبرهای بازار سرمایه شد که دو استارت آپ قرار است وارد بازار بورس شوند اما این اتفاق رخ نداد، حتی وزیر اقتصاد هم خبر داده بود که پنج استارت آپ تا پایان سال به بازار بورس می آیند اما این طور نشد.

سوال این است که چرا ورود انقلابی استارت آپ ها به بازار سرمایه رخ نداد؟ برای رسیدن به جواب این سوال می توان به سه عنصر مهم اشاره کرد: ارزشگذاری، شفافیت و مدل حکمرانی.

وی با بیان اینکه ارزش گذاری پاشنه آشیل ورود استارت آپ ها به بورس است، گفت: نکته دوم این است که روش ارزش گذاری شرکت ها برای بورس کاملا متفاوت از ارزش گذاری استارت آپ هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت آپ ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟