مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-09اقتصادي

تولید هنرمندان صنایع دستی مازندران در انبارها خاک می خورد!


یک کارشناس صنایع دستی با بیان اینکه تولید هنرمندان صنایع دستی مازندران در انبارها خاک می خورد، گفت: کسب و کار بسیاری از هنرمندان صنایع دستی مازندران تعطیل شده و اعطای تسهیلات تنها راهکار احیای صنایع دستی مازندران نیست.

- سهیلا ذاکری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه به ایام نوروز نزدیک می شویم اما رمقی برای هنرمندان صنایع دستی در مازندران نمانده است، گفت: هنوز هیچ اتفاق خاصی که بتواند صنعت نحیف صنایع دستی مازندران را نجات دهد، صورت نگرفته و فقط روزمرگی را در این استان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از همکاران صنایع دستی، قید کار را زده اند و بسیاری از آنها نیز ورشکست شده اند، تصریح کرد: کرونا و بی برنامگی مسئولان، مهم ترین رقیب فعالان صنایع دستی در مازندران برای رونق و توسعه است.

این کارشناس صنایع دستی با اشاره به اینکه تنها اعطای تسهیلات راهکار رفع مشکل فعالان این بخش نیست، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات هنرمندان صنایع دستی، نبود بازار فروش مداوم است که همین امر کار را برای افراد جوان و بدون پشتوانه سخت کرده است.

ذاکری با تاکید بر اینکه همچنان صنایع دستی چینی و هندی در بازار مازندران خودنمایی می کند، گفت: این در حالی است که بسیاری از تولیدات هنرمندان درجه یک مازندرانی در انبارها و خانه هایشان خاک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید هنرمندان صنایع دستی مازندران در انبارها خاک می خورد!

تولید هنرمندان صنایع دستی مازندران در انبارها خاک می خورد!