مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-09اقتصادي

یک میلیارد و 62 میلیون دلار طرح سرمایه گذاری خارجی تصویب شد


65 طرح سرمایه گذاری خارجی معادل مبلغ یک میلیارد و 62 میلیون دلار در دویست و چهل و هشتمین جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، دویست و چهل و هشتمین جلسه هیأت سرمایه گذاری خارجی با حضور اعضای هیأت سرمایه گذاری خارجی در محل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد.

در این نشست 65 طرح سرمایه گذاری خارجی شامل 44 طرح سرمایه گذاری خارجی جدید، 5 مورد مربوط به افزایش سرمایه گذاری خارجی و 16 مورد دیگر مرتبط با تغییرات طرح های سرمایه گذاری خارجی و انتقالات ارزی سرمایه گذاران، به تصویب رسیده است.

بر اساس این گزارش، ارزش طرح های سرمایه گذاری خارجی جدیدی که در این نشست به تصویب رسیده است، معادل مبلغ یک میلیارد و 62 میلیون دلار است که مربوط به اجرای طرح ها در بخش های مختلف اقتصادی در کشور می شود.

بنابراین گزارش، سرمایه گذاران خارجی مربوط به طرح های مذکور از 16 کشور دنیا هستند.

همچنین محل اجرای طرح های سرمایه گذاری خارجی مصوب در این نشست، در 20 استان کشور است.

بر این اساس، تعداد طرح های سرمایه گذاری مصوب از 119 طرح سرمایه گذاری در سال 1398 به 222 طرح سرمایه گذاری خارجی در سال 1399 و میزان سرمایه گذاری خارجی مصوب از پنج میلیارد و 200 میلیون دلار سال 1398، تاکنون به رقم معادل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد و 62 میلیون دلار طرح سرمایه گذاری خارجی تصویب شد

یک میلیارد و 62 میلیون دلار طرح سرمایه گذاری خارجی تصویب شد