مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-09اقتصادي

پرداخت بیش از 51 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 51 میلیارد و 200 میلیون تومان خدمات معوض در قالب تسهیلات قرض الحسنه حمایتی به جامعه هدف این نهاد پرداخت شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 51 میلیارد و 200 میلیون تومان خدمات معوض در قالب تسهیلات قرض الحسنه حمایتی به جامعه هدف این نهاد پرداخت شده است.

هدایت صفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با خدمات معوض کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند، اظهار کرد: در راستای هم افزایی در حوزه خدمت رسانی اثربخش به خانواده های تحت حمایت این نهاد در کنار ارائه خدمات بلاعوض و مستمر، بخشی از خدمات این نهاد به صورت معوض به جامعه هدف عرضه می شود.

وی با بیان اینکه خدمات معوض کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت قرض الحسنه به جامعه هدف این نهاد ارائه می شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 6704 فقره تسهیلات قرض الحسنه حمایتی در قالب کارگشایی، اشتغال، امور تحصیلی و فرهنگی، مسکن و ودیعه مسکن به افراد تحت پوشش این کمیته و نیازمندان از محل منابع و اعتبارات صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 51 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

پرداخت بیش از 51 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی