مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-09سياسي

رییسی: اعلام نکردن تخلف به معنای ترک فعل است/ در رفتار تعاونی ها باید تجدید نظر شود


تخلف اعلام شود، اعلام نکردن تخلف به معنای ترک فعل است و عواقب و عوارض خود را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، آیت الله رییسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال اظهار کرد: مجموعه اقداماتی که در ارتباط با پیشگیری از تخلفات بوده قابل تقدیر است و در این خصوص در ارتباط با افزایش رفع تصرف ها و خلع یدهای صورت گرفته 300 دادگاه و 700 شعبه رسیدگی کننده در دادسراها و شعب تخصصی ایجاد شده است.

وی گفت: همچنین عملکرد این مجموعه در ارتباط با موضوع کاداستر و موفقیت هایی که در این زمینه به وقوع پیوسته است جای تقدیر دارد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت تنویر افکار عمومی در حوزه حفظ حقوق بیت المال و اراضی ادامه داد: در ارتباط با کاداستر اراضی با برنامه ریزی های سازمان ثبت اقدامات روشن شود و یک کمیته کاری در وزارت کشور این مساله را دنبال کنند.

وی با اشاره به وجود صدها پرونده در دادگستری ها در خصوص تخحلفات تعاونی ها بیان کرد:نبایستی با اسم تعاونی تخلف صورت گیردو تعاونی ها بایستی کنترل و در رفتار آن ها باید تجدید نظر صورت گیرد.

رییس دستگاه قضا بیان اینکه بایستی در ابتدای شکل گرفتن تخلف با آن برخورد شود افزود: باید حساسیت بیشتری نسبت به تخلف در حوزه روستاها، شهرها و حوزه و حریم راه ها صورت بگیرد زیراکه در سیل های اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اعلام نکردن تخلف به معنای ترک فعل است/ در رفتار تعاونی ها باید تجدید نظر شود

رییسی: اعلام نکردن تخلف به معنای ترک فعل است/ در رفتار تعاونی ها باید تجدید نظر شود