مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-09سياسي

اسامی روح الله خالقی، غلامعلی بنان و پرویز یاحقی بر 3 خیابان تهران


با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران، پنجاه و نهمین و شصتمین صورتجلسه نامگذاری مبنی بر تغییر نام و نامگذاری40 معبر خیابان و مکان در شهر تهران تصویب شد و طی آن سه خیابان در منطقه 1 پایتخت به نام بزرگان موسیقی و آواز ایران، خالقی، بنان و یاحقی تغییر نام یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه در جریان دویست و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر بررسی پنجاه و نهمین و شصتمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران را در دستور کار قرار دادند.

محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران در جریان بررسی این دو صورت جلسه اظهار داشت: پنجاه و نهمین صورتجلسه ناظر بر 18 تغییر نام و شصتمین صورتجلسه ناظر بر تغییر نام 22 معبر در شهر تهران است .

وی افزود: تغییر نام کوچه بهرامی در منطقه 11 شهرداری تهران به نام شهید محمد بهرامی، تغییر نام بن بست گلپایگانی در منطقه سه شهرداری تهران به شهید احمد نواب مطلق، تغییر نام کوچه سوم در منطقه 14 شهرداری تهران به نام شهید محمد سهرابی، تغییر نام کوچه بهزادی در منطقه 14 تهران به نام شهید هاشم عقیقی و تغییر نام کوچه ابوذر در منطقه 14 تهران به نام شهید اسماعیل خیراللهی از جمله مصوبات کمیسیون نامگذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی روح الله خالقی، غلامعلی بنان و پرویز یاحقی بر 3 خیابان تهران

اسامی روح الله خالقی، غلامعلی بنان و پرویز یاحقی بر 3 خیابان تهران