مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-09اقتصادي

موز از شنبه ارزان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، اکبر یاوری، عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان درباره چگونگی اصلاح نظام توزیع کشاورزی و حذف واسطه های غیرضرور با برنامه گفتگوی اقتصادی مصاحبه کرد.

- یاوری گفت: در حال حاضر قیمت موز اکوادوری داخل میدان از 55 هزار تومان به 42 هزار تومان کاهش یافته و از شنبه هفته آینده هم به زیر 30 هزار تومان خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، اکبر یاوری، عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان درباره چگونگی اصلاح نظام توزیع کشاورزی و حذف واسطه های غیرضرور با برنامه گفتگوی اقتصادی مصاحبه کرد.

یاوری با اشاره به پروسه تولید تا توزیع میوه در میدان گفت: کشاورزان اوایل مهر ماه پرتقال را در شمال کشور کیلویی 5 هزار تومان خریداری می کردند اما در آبان ماه قیمت به 6 هزار تومان و آذرماه هم به 7 هزار تومان رسید.

وی افزود: وزارت صمت برای ذخیره سازی شب عید اقدام قیمتی را مصوب کرد و قیمت پرتقال کیلویی 7 هزار تومانی را 10هزار و 500 تومان اعلام کرد و همین باعث التهاب در بازار شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان با اشاره به فعالیت 1360 حجره در کنار هم گفت: سازمان تعزیرات و بازرسان اتاق اصناف و صنعت و معدن در داخل میدان مستقر هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موز از شنبه ارزان می شود

موز از شنبه ارزان می شود