مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-09پزشكي

کمرنگ تر شدن پروتکل ها در سایه خرید شب عید/ حذف شهرهای جنوبی از برنامه سفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در سایه خریدهای شب عید در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در سایه خریدهای شب عید در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با ایسنا از افزایش شناسایی موارد مثبت کرونای سرپایی در این استان خبر داد و اظهار کرد: تنها در یک روز گذشته 44 مورد آزمایش تست مثبت کووید19 در شهرستان های 6گانه تحت پوشش علوم پزشکی سمنان شناسایی شده است.

وی از بستری 12 کرونایی جدید در 48 ساعت گذشته در بیمارستان های این دانشگاه خبر داد و افزود: در شبانه روز گذشته نیز هشت بیمار جدید مثبت بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: با بستری شدن این هشت بیمار موارد بستری مبتلا به کووید19 در شهرستان های شش گانه تابعه این دانشگاه به چهار هزار و 699 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این 13 هزار و و 322 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند اضافه کرد: شمار مبتلایان بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مناطق تحت پوشش دانشگاه از ابتدای شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمرنگ تر شدن پروتکل ها در سایه خرید شب عید/ حذف شهرهای جنوبی از برنامه سفر

کمرنگ تر شدن پروتکل ها در سایه خرید شب عید/ حذف شهرهای جنوبی از برنامه سفر