مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-09اقتصادي

چوب بانک ها لای چرخ گردشگری!


علیرغم تاکید مکرر مسئولان و صدور ابلاغیه مبنی بر حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده در حوزه ‏گردشگری اما گویا مصوبات مذکور بر روی کاغذ مانده و در عمل، - ایسنا/مازندران علیرغم تاکید مکرر مسئولان و صدور ابلاغیه مبنی بر حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده در حوزه ‏گردشگری اما گویا مصوبات مذکور بر روی کاغذ مانده و در عمل، شواهد از کارشکنی و ترک فعل ‏بانک ها و عدم همکاری و پایبندی به تعهدات خبر می دهد.

‏ آرام آرام صدای پای بهار شنیده می شود و موسم تعطیلات و سفرهای نوروزی فرا می رسد، اما ‏سنگینی سایه شوم کرونا بر جهان موجب شده تا تعطیلات معنای حقیقی خود را از دست داده و ‏عمدتا به دنیای مجازی سوق پیدا کند.

همین موضوع، مشکلات اقتصادی متعددی را برای صنعت ‏گردشگری و شاغلان آن بوجود آورده و خسارات فراوانی را به این عرصه در کشور وارد کرده است.

‏ از سوی دیگر شرایط کرونا در ایران هیچ گاه روندی ثابت به خود ندیده و نوسانات متعددی را پشت ‏سر گذاشته است؛ این در حالیست که طی چند هفته گذشته با شیوع کرونای انگلیسی که گفته ‏می شود مهلک تر از ویروس ابتدایی بوده و قدرت بیماری زایی بیشتری دارد، برنامه ریزی فعالان ‏بخش گردشگری و همچنین مردم مشتاق مسافرت برای تدارک نوروز 1400، مختل شده و عاقبت ‏سفر تعطیلات نوروز در هاله ای از ابهام قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب بانک ها لای چرخ گردشگری!

چوب بانک ها لای چرخ گردشگری!