مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-09سياسي

اجرای مرحله جدید طرح «شهید سلیمانی» از نوروز


برای مدیریت بیماری کرونا باید گروه های مختلف بسیج شوند و اقشار بسیج به صورت صنفی و قشری در تشدید اقدامات پیشگیرانه نقش آفرینی کنند.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای مدیریت بیماری کرونا باید گروه های مختلف بسیج شوند و اقشار بسیج به صورت صنفی و قشری در تشدید اقدامات پیشگیرانه نقش آفرینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تبیین برنامه نوروزی تشدید گام چهارم بسیج ملی طرح شهید سلیمانی، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: در عرصه مبارزه با کرونا و در طرح شهید سلیمانی موفقیت های بزرگی به دست آمد و بنا است در دو بازه 15 روزه موفقیت بزرگ تری خلق شود.

وی با بیان اینکه قدرشناس همه مجاهدین این عرصه هستیم، گفت: ملت ایران توانست بر یک چالش بزرگ غلبه کند و این پیروزی بزرگی برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بود، کرونا برای ملتی که تحت فشار تحریم های ظالمانه بود و عملیات های روانی گسترده علیه ملت ایران از طریق رسانه ها و فضای مجازی صورت گرفت و تشدید فشارها و تهدید به دخالت های نابجا که بر زبان دشمنان ملت جاری شد برخی انتظار داشتند شرایط نامطلوبی را در کشور تولید کند که هنر مردان بزرگ انقلاب اسلامی منجر شد تا تهدید به فرصت تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله جدید طرح «شهید سلیمانی» از نوروز

اجرای مرحله جدید طرح «شهید سلیمانی» از نوروز