مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-09سياسي

معاون وزیر کار: قاچاق کالا با فرهنگ کار کاهش می یابد


معاون وزیر کار از تدوین سند ارتقای فرهنگ کار خبر داد و گفت: ترویج و توسعه فرهنگ غنی کار باعث می شود تا قاچاق کالا کمتر شود و فصل جدیدی در حوزه کار به وجود آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم صادقی فر در پنجمین همایش ملی فرهنگ کار که در مجموعه تلاش برگزار شد، با اشاره به اهمیت فرهنگ کار در جوامع بشری اظهار کرد: در راستای اهمیت فرهنگ غنی کار، سند ارتقای فرهنگ کار را تهیه و تدوین کرده ایم که سال آینده در هفته کارگر رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به ارسال مقالات بسیار به پنجمین دوره از همایش ملی فرهنگ کار گفت: در این همایش از سراسر کشور مقاله ارسال شد و 71مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که 12 مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

معاون فرهنگی اجتماع وزیر کار گفت: این مقالات در حوزه هایی همچون ارزش کار، آسیبهای فرهنگ کار و قاچاق کالا ارائه شده بود و دستاوردهای خوبی به دنبال داشت.

طی دو سال است که در وزارت کار به عنوان نهضت ملی، بر روی فرهنگ کار در مقاطع مختلف دانشگاهی کار می کنیم و امیدواریم با اقدامات موثر وزارت کار به نهادینه شدن فرهنگ کار در کشور کمک کنیم.

محمدرضا سپهری - رییس موسسه کار و تامین اجتماعی نیز در این همایش با تاکید بر ورود رسانه ها و صدا و سیما به موضوع فرهنگ کار اظهار کرد: فرهنگ کار یک مزیت رقابتی برای اقتصاد کشور است و برای تروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کار: قاچاق کالا با فرهنگ کار کاهش می یابد

معاون وزیر کار: قاچاق کالا با فرهنگ کار کاهش می یابد