مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-09فناوري

ارتقای 25 سایت همراه اول شهرستان جلفا به 3G و 4G


رییس اداره مخابرات شهرستان جلفا گفت: 25 سایت تلفن همراه شهرستان در سال جاری به تکنولوژی 3G و 4G مجهز شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره مخابرات شهرستان جلفا گفت: 25 سایت تلفن همراه شهرستان در سال جاری به تکنولوژی 3G و 4G مجهز شدند.

محمد فرهودی با اعلام این خبر گفت: از محل اعتبارات همراه اول در سال جاری، 24 سایت شهرستان جلفا به 3G و 4G و یک سایت هم از محل اعتبارات USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به 4G ارتقاء یافتند.

وی در تشریح عملکرد شهرستان در سال جاری، افزود: از سال های قبل، امکانات واگذاری FTTH (فیبر نوری به منزل) در منطقه آزاد ارس به واحدهای صنعتی و تجاری فراهم شده و در سال جاری به 59 واحد تجاری و خدماتی سرویس FTTH واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه توسعه شبکه تلفن ثابت از دیگر اولویت های مخابرات است، ادامه داد: با واگذاری 1087 خط تلفن در سطح شهرستان در سال جاری، تعداد تلفن های ثابت شهرستان به 32776 مشترک افزایش یافته است.

فرهودی گفت: توسعه امکانات واگذاری اینترنت پر سرعت در روستاها از اولویت های اصلی مخابرات بوده و در این راستا در هشت روستا امکانات واگذاری اینترنت پر سرعت توسعه پیدا کرده است.

وی تشریح کرد: در روستای کمار علیا با نصب و راه اندازی کافو نوری امکان ارائه سرویس اینترنت پر سرعت فراهم شد و در مجموع بیش از 2800


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای 25 سایت همراه اول شهرستان جلفا به 3G و 4G

ارتقای 25 سایت همراه اول شهرستان جلفا به 3G و 4G