مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-09سياسي

مهلت یک هفته ای داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات شوراها


رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا از فردا 20 اسفند به مدت هفت روز می توانند با حضور در فرمانداری ها یا به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

- ایسنا/مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا از فردا 20 اسفند به مدت هفت روز می توانند با حضور در فرمانداری ها یا به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از استانداری مرکزی، بهروز اکرمی امروز سه شنبه 19 اسفندماه درخصوص جزییات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: روز گذشته دستور شروع انتخابات شوراهای شهر و روستا توسط وزیر کشور به تمامی فرمانداران و بخشداری های سراسر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: امروز در تمامی فرمانداری ها و بخشداری ها هیات های اجرایی تشکیل خواهد شد و انتخاب معتمدین برای انتخابات شوراهای شهر انجام می شود.

اکرمی با بیان اینکه توصیه ما برای داوطلبان استفاده از روش های ثبت نام غیر حضوری است که امکانات آن فراهم شده، است، گفت: نکته مهمی که باید توسط داوطلبان مورد توجه قرار بگیرد ایسنت تنها زمانی ثبت نام افراد نهایی طلقی می شود که از طریق فرمانداری یک کد رهکیری به آنها داده شود، ثبت نام داوطلبانی که این کد را نداشته باشند قطعی و پایان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات شوراها

مهلت یک هفته ای داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات شوراها