مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-09سياسي

راه اندازی 23 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی 11 ماهه نخست امسال 23 مرکز نیکوکاری در استان راه اندازی شده و به نیازمندان خدمت رسانی می کند.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه طی 11 ماهه نخست امسال 23 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده و به نیازمندان خدمت رسانی می کند، گفت: خدمت رسانی به خانواده های نیازمند در راستای کاهش مشکلات اقتصادی آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی فعالیت می کنند، افزود: در این مراکز کمک های نقدی و غیرنقدی توسط نیروهای مردمی جمع آوری و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت می رسد.

وی تعداد مراکز نیکوکاری استان را 98 مرکز عنوان و اضافه کرد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه اندازی این مراکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 23 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

راه اندازی 23 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری