مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-09اقتصادي

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در تهران


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: به مناسبت فرا رسیدن پایان سال و افزایش مراجعات، تدابیر لازم برای افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی پایتخت پیش بینی و اجرا شده و فعالیت این مراکز تا 2 ساعت در روز افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، از اعلام روز سه شنبه ستاد معاینه فنی شهر تهران، حسین مقدم با اعلام این خبر افزود: اکنون روزانه در حدود 6 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند، وضعیت مراکز در شرایط عادی است و در هیچ کدام از مراکز صف انتظار بیش از نیم ساعت نداریم.

وی یادآورشد: از سه سال گذشته برای مدیریت صف و توزیع مراجعات طی روزهای سال اقداماتی از قبیل توسعه و افزایش مراکز معاینه فنی، افزایش ساعت کاری و فعالیت بعضی از مراکز در روزهای جمعه، استفاده از سامانه نوبت دهی اینترنتی و گسترش خدمات مربوط به مدیریت امور مشتریان انجام شده است.

مقدم اظهارداشت: در ورود به روزهای منتهی به سال 1400، این رویکرد ثمر بخش و در جلوگیری از مواجهه با شلوغی روزهای پایانی سال و ایجاد صف و ازدحام موثر است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: با توجه به مشمول معاینه فنی شدن خودروهای داخلی تولید 1395 در سال آینده، جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان همه مراکز از ابتدای اسفند، حداقل یک تا 2 ساعت افزایش کاری یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در تهران

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در تهران