مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-09سياسي

سالن ملاقات مجازی در زندان مرکزی بیرجند راه اندازی شد


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: سالن ملاقات مجازی در زندان ها برای اولین بار در کشور در زندان مرکزی بیرجند راه اندازی شد.

- حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، امروز سه شنبه 19 اسفند به رسانه های گروهی اعلام کرد: در خصوص هوشمند سازی زندان ها و ارائه خدمات الکترونیک برای کاهش رفت و آمدها در شرایط کرونا و رفاه حال خانواده زندانیان، سالن ملاقات مجازی برای اولین بار در کشور با ثبت شرایط احراز هویت خانواده زندانیان در دفاتر الکترونیک قضایی در زندان مرکزی بیرجند افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین در همین خصوص، امروز سالن دادرسی الکترونیک، ساختمان دادیار ناظر بر زندان و دفتر خدمات الکترونیک قضایی در زندان مرکزی بیرجند راه اندازی شد.

وی یادآور شد: با این امکان فراهم شده، زندانیان می توانند با مرجع قضایی و خانواده خود در بستر شبکه داخلی اینترانت ملاقات مجازی داشته باشند.

امروز همچنین در ادامه طرح پایش و غربالگری زندانیان، رییس کل دادگستری استان به همراه قضات تجدید نظر، با زندانیان زندان مرکزی بیرجند دیدار چهره به چهره داشتند.

در این برنامه 15 قاضی مراکز تجدید نظر استان برای رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان در زندان حضور یافتند و برای رفع مشکلاتشان با آن ها دیدار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن ملاقات مجازی در زندان مرکزی بیرجند راه اندازی شد

سالن ملاقات مجازی در زندان مرکزی بیرجند راه اندازی شد