مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-09سياسي

اختصاص 700 دادگاه به حفظ حقوق بیت المال در کشور


رییس قوه قضاییه از اختصاص 700 دادگاه به حفظ حقوق بیت المال در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال که در دماوند برگزار شد اظهار داشت: نسبت به خلع یدهای انجام شده و دادگاه هایی که تشکیل شده 300 شعبه در دادسراهای کشور ایجاد و 700 شعبه در دادگاه ها به طور اختصاصی به این پرونده ها رسیدگی می کنند که اقدامات بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه افراد و اشخاص باید نسبت تعاونی ها حساس باشند چرا که برخی افراد تحت عنوان تعاونی ها زمینی را تصرف می کنند و بعد به دستگاه های مربوطه فشار می آورند و سپس اراضی را در محدوده های حریم قرار می دهند چون استدلال این است که چون تعاونی هستند ایرادی وارد نیست و ایراد به اشخاص وارد است در صورتی که چنین چیزی قابل قبول نیست.

رییسی با تاکید بر اینکه تخلف در هر صورتی تخلف است و اشخاص حقیقی و حقوقی مکی شناسد گفت: تعاونی ها باید کنترل شوند و در دادگستری ها صدها پرونده فقط مربوط به تخلف تعاونی ها وجود دارد و باید رعایت قانون صورت بگیرد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه نباید بگذاریم تخلف رخ بدهد عنوان داشت: زمانی که ساختمان آغاز می شود باید در ابتدای کار با آن برخورد شود و نباید بگذاریم کار به پرونده سازی و دادگاه برسد و اگر در بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 700 دادگاه به حفظ حقوق بیت المال در کشور

اختصاص 700 دادگاه به حفظ حقوق بیت المال در کشور