مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-09سياسي

کشورهای مختلف از تجارب ایران در مددکاری اجتماعی استفاده کنند


دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی گفت:کشورهای مختلف جهان می توانند از تجربیات خوب ایران در برگزاری همایش ها و کنگره های بین المللی این کشور در حوزه مددکاری اجتماعی به خوبی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روری تروئل روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه سومین کنگره بین المللی و سی و پنجمین همایش ملی مددکاری اجتماعی ایران افزود: مددکاران اجتماعی باید به صورت گروهی کار کنند تا نقاط ضعف آینده را بهتر شناسایی کنند و هر شش ماه تشخیص و تجربیات خودشان را به شهرداری ها گزارش دهند تا برای جلوگیری از بحران های آتی مؤثر باشد تا بتوانند به خوبی از مردم پشتیبانی کنند.

وی با اشاره به روز جهانی مددکاری اجتماعی خاطرنشان کرد: اگر همه مددکاران اجتماعی به عنوان یک گروه واحد کار کنند و مددکاران اجتماعی بتوانند فلسفه خودشان را پیاده کند در این صورت کار این گروه بسیار مؤثرتر خواهد شد.

تروئل تصریح کرد: مددکاری اجتماعی زمانی برای یادگیری و اهمیت ارتباطات اجتماعی و توسعه ارتباطات است پس مددکاران اجتماعی باید اطلاعات را برای توسعه همه اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: مددکاران اجتماعی تلاش جدی می کنند تا در موضوعات مختلف به همه افراد جامعه کمک کنند بنابراین نباید هیچ مسأله ای را نادیده بگیریم، داشتن برنامه برای توسعه کسب و کارها و امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای مختلف از تجارب ایران در مددکاری اجتماعی استفاده کنند

کشورهای مختلف از تجارب ایران در مددکاری اجتماعی استفاده کنند