مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-09سياسي

آغاز همکاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با موسسه اندوخته شاهد


تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و موسسه اندوخته شاهد به منظور همکاری در زمینه های پژوهشی و اجرایی و تجاری سازی منعقد شد.

- تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و موسسه اندوخته شاهد به منظور همکاری در زمینه های پژوهشی و اجرایی و تجاری سازی منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این تفاهم نامه که امروز سه شنبه 19 اسفندماه به امضاء دکتر آخوندی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دکتر اسفندیار مدیر عامل موسسه اندوخته شاهد رسید، این دو مجموعه در زمینه تسهیل فرایند انتقال فناوری و تجاری سازی ایده ها و دستاوردهای پژوهشی، خدمات تخصصی و توسعه فرآیند نوآوری همکاری می کنند.

در مراسم امضاء این تفاهم نامه، دکتر آخوندی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با اشاره به سابقه فعالیت و تجربیات و پتانسیل های این دو مجموعه، مشارکت در تکمیل چرخه نوآوری را از اهم محورهای این تفاهم نامه ذکر کرد و افزود: با توجه به گستره فعالیت سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و ماهیت فعالیتهای پژوهشی، تاکنون فرصت تکمیل این چرخه و حلقه تجاری سازی (از ایده تا تولید انبوه محصول)، در قالبی که انتظار داشتیم ایجاد نشده بود و ما تقریبا پس از تکمیل و نهایی سازی نمونه محصول، در تولید آن نقشی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با موسسه اندوخته شاهد

آغاز همکاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با موسسه اندوخته شاهد