مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-09اجتماعي

کودکان اوتیسم دیوارهای خیابان ولیعصر را نقاشی کردند


کودکان مبتلا به اوتیسم همراه با خانواده هایشان در خیابان حضرت ولیعصر (عج) تهران گردهم آمدند تا بر دیوارهای شهر را به مناسبت سال نو بهاری رنگ آمیزی کنند.

- کودکان مبتلا به اوتیسم همراه با خانواده هایشان در خیابان حضرت ولیعصر (عج) تهران گردهم آمدند تا بر دیوارهای شهر را به مناسبت سال نو بهاری رنگ آمیزی کنند.

یه گزارش خبرگزاری مهر ، فرشتگان اوتیسم همراه با خانواده هایشان در خیابان حضرت ولیعصر (عج) تهران گردهم آمدند تا در فضایی شاد و صمیمی با یکدیگر نقاشی بکشند.

این برنامه با همکاری انجمن اوتیسم میتا، شهرداری ناحیه یک و اداره ی زیبا سازی منطقه برگزار شد.

تورج فرهادی شهردار منطقه شش تهران ضمن بازید از نقاشی های دیواری توسط کودکان اوتیسم، اظهار داشت: حمایت از افراد مبتلا به اوتیسم و ایجاد فضای شهری مناسب با نیازهای آنها، حرکتی ارزشمند برای احیای حقوق شهری این افراد است.

فرهادی ادامه داد کودکان اوتیسم می توانند در جامعه و در کنار مردم زندگی آرامی داشته باشند و ما برای رسیدن به این جایگاه و فرهنگ سازی این مسئله مهم احتیاج داریم که این فرشتگان در مکان های عمومی حضور یابند، شادی کنند و از بودن در کنار مردم لذت ببرند وی با بیان اینکه کودکان طیف اوتیسم نیازمند توجه و خدمات ویژه هستند، اظهار داشت شهرداری منطقه 6 تلاش دارد تا با همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان اوتیسم دیوارهای خیابان ولیعصر را نقاشی کردند

کودکان اوتیسم دیوارهای خیابان ولیعصر را نقاشی کردند