مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-09پزشكي

ابداع ابزاری برای درمان احتمالی آلزایمر، سرطان و بیماری قلبی


محققان دانشگاه هاروارد با همکاری شرکت انویدیا در تلاش برای سریع تر و ارزان تر کردن تجزیه و تحلیل ژنوم با استفاده از هوش مصنوعی هستند که می تواند منجر به شناسایی نشانگرهای زیستی برای بیماری هایی مانند آلزایمر یا سرطان شود.

- همکاری "انویدیا" با دانشگاه "هاروارد" برای سریع و ارزان کردن تجزیه و تحلیل ژنوم با هوش مصنوعی ابداع ابزاری برای درمان احتمالی آلزایمر، سرطان و بیماری قلبی محققان دانشگاه "هاروارد" با همکاری شرکت "انویدیا" در تلاش برای سریع تر و ارزان تر کردن تجزیه و تحلیل ژنوم با استفاده از هوش مصنوعی هستند که می تواند منجر به شناسایی نشانگرهای زیستی برای بیماری هایی مانند آلزایمر یا سرطان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، دانشمندان دانشگاه هاروارد و شرکت انویدیا به موفقیت بزرگی در تحقیقات ژنتیکی رسیده اند.

آنها یک مجموعه ابزار یادگیری عمیق ایجاد کرده اند که قادر است به طور قابل توجهی زمان و هزینه مورد نیاز برای انجام آزمایش های نادر و تک سلولی را کاهش دهد.

طبق تحقیقی که در مجله Nature Communications منتشر شده است، این مجموعه ابزار موسوم به AtacWorks می تواند نتیجه گیری از کل ژنوم را به لطف پردازنده های گرافیکی Tensor Core شرکت انویدیا (NVIDIA) در فرآیندی که معمولاً بیشتر از دو روز طول می کشد، فقط در عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابداع ابزاری برای درمان احتمالی آلزایمر، سرطان و بیماری قلبی

ابداع ابزاری برای درمان احتمالی آلزایمر، سرطان و بیماری قلبی