مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-09اجتماعي

یادواره بچه های بهشت در یزد برگزار می شود


چهارمین یادواره شهدا با عنوان «بچه های بهشت» فردا چهارشنبه با حضور مسئولان استان در دبیرستان حضرت جوادالائمه یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد چهارمین یادواره شهدا با عنوان بچه های بهشت فردا چهارشنبه با حضور مسئولان استان در دبیرستان حضرت جوادالائمه یزد برگزار می شود.

سید احمد حسینی شریف مدیر دبیرستان دوره دوم حضرت جوادالائمه(ع) ضمن اعلام این خبر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از رسالت های مدارس تراز انقلاب اسلامی توجه به رشد دانش آموزان در همه ابعاد وجودی آنان است که در همین راستا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: تربیت اعتقادی عبادی و اخلاقی، تربیت اجتماعی و سیاسی، تربیت زیستی و بدنی، تربیت هنری و زیبا شناختی، تربیت اقتصادی و حرفه ای و تربیت علمی و فناوری مهمترین بخش های این سند تحول در نظر گرفته شده تا زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم آورد.

حسینی شریف با بیان اینکه از ابتدا سیاست دبیرستان و مجتمع آموزشی حضرت جوادالائمه(ع) توجه به رشد دانش آموزان در همه ابعاد بوده است، اظهار کرد: تلاش کردیم تا با توکل بر خدا زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم کرده و در حد توان امکانات لازم را برای دست یابی به این مهم تهیه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره بچه های بهشت در یزد برگزار می شود

یادواره بچه های بهشت در یزد برگزار می شود