مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-09اقتصادي

هیچ استانی در کشور مشکل تأمین گوشت مرغ را ندارد/شرمنده مردم هستیم


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دلیل کمبود مرغ در روزهای اخیر را کارشکنی برخی از تولیدکنندگان و دلالان دانست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس تابش پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه با اخلالگران بازار با جدیت بیش ازپیش برخورد می شود، افزود: مشکلی در تأمین گوشت مرغ در سطح استان ها وجود ندارد، تمام استان ها در ارتباط با این مهم تولید مازاد دارند.

وی با بیان این که بازرسی و نظارت با تأمین آغاز می شود، اظهار داشت: برای بررسی و بهبود روند توزیع اقلام مورد نیز در ایام عید و ماه مبارک رمضان تاکنون از 14 استان بازدید به عمل آمده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آمار اعلامی مبنی بر 90 میلیون جوجه ریزی در طول بهمن و اسفند ماه، بیان کرد: مقرر شده بود 130 میلیون جوجه ریزی صورت گیرد از این رو مشکل در شبکه توزیع یا فروش نهاده ها و گوشت مرغ است.

تابش با بیان اینکه تمامی نهاده ها به وسیله جهاد کشاورزی و با ارز 4200 تومانی توزیع شده است، ادامه داد: بایستی در سطح آذربایجان غربی تمامی بازرسان به کار گرفته شوند تا از چالش های پیش رو جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ استانی در کشور مشکل تأمین گوشت مرغ را ندارد/شرمنده مردم هستیم

هیچ استانی در کشور مشکل تأمین گوشت مرغ را ندارد/شرمنده مردم هستیم