مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-09سياسي

ترقی: شورای شهر آینده باید گرایش های سیاسی را به حداقل برساند


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در شورای شهر آینده اعضای شورا باید عمدتاً گرایش تخصصی داشته باشند، گفت: در شورای شهر آینده باید گرایش های سیاسی به حداقل برسد و اعضا کارآمد و حلال مشکلات مردم باشند تا به نحو مطلوب اهداف را دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا ترقی پیش از ظهر امروز در اولین نشست رسانه ای شورای وحدت و ائتلاف نیروهای وحدت انقلاب اسلامی خراسان رضوی که در مسجد امام خمینی(ره)، برگزار شد، اظهار کرد: در تمامی انتخابات ها برای سامان دهی مشارکت و انتخاب آگاهانه، دقیق و بصیرانه مردم، نقش احزاب و گروه های سیاسی، نقش نخبگان فرهنگی و اجتماعی در جامعه برای کمک کردن به مردم جهت رسیدن به انتخابات بهتر بسیار حساس و تعیین کننده است .

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی متذکر شد: مردم به دلیل مشکلات و گرفتاری های موجود فرصت کافی برای شناخت نامزدها را ندارند، به همین علت با تکیه بر جریانات مورد اعتماد نامزدها را انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به جریان خاصی که در کشور وجود دارد دو ظرفیت جدید در کشور شکل گرفته است، عنوان کرد: شورای وحدت با محوریت روحانیون و شورای ائتلاف با رویکرد تشکل های مردم نهاد و نخبگان در تلاش هستند تا از ظرفیت نیروهای انقلابی به ، شورای وحدت و شورای ائتلاف یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترقی: شورای شهر آینده باید گرایش های سیاسی را به حداقل برساند

ترقی: شورای شهر آینده باید گرایش های سیاسی را به حداقل برساند