مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-09سياسي

دریافت 600 اثر علمی فاخر به همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع)


دبیر علمی همایش حضرت ابوطالب(ع) از ارسال 600 اثر علمی فاخر از سوی اندیشمندان داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) خبر داد.

- دریافت 600 اثر علمی فاخر به همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) ایسنا/قم دبیر علمی همایش حضرت ابوطالب(ع) از ارسال 600 اثر علمی فاخر از سوی اندیشمندان داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) خبر داد.

حجت الاسلام حائری صبح امروز در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) حامی پیامبر اعظم(ص) که در سالن قدس مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: این همایش از اواخر سال 95 توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع) کلید خورد و بنا داشتیم اسفند سال گذشته آن را برگزار کنیم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و امسال آن را برگزار کردیم.

وی از ارسال 600 اثر علمی فاخر از سوی اندیشمندان داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) خبر داد و اظهار داشت: در جریان این همایش با 36 کشور دنیا ارتباط برقرار کرده و تقریباً همه فرقه های اهل سنت برای ما آثاری را ارسال کرده اند.

حجت الاسلام حائری با اشاره به برگزاری دو جشنواره ادبی - رسانه ای در همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) بیان کرد: در جریان این همایش بین المللی با اساتید و علمای بزرگ شیعه و اهل سنت ارتباط برقرار کرده و با برخی از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 600 اثر علمی فاخر به همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع)

دریافت 600 اثر علمی فاخر به همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع)