مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-09اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار سمنان/ مشکلی در ذخیره کالاهای اساسی وجود ندارد


استاندار سمنان با بیان اینکه مردم توقع دارند نظارت بر بازار عرضه و تقاضا در بخش های مختلف تشدید شود، گفت: هیچ گونه مشکلی در حوزه ذخایر کالاهای اساسی در این استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در حاشیه هشتمین و آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار و رصد نارضایتی های عمومی در سال 1399 که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به بررسی آخرین وضع ذخیره ارزاق عمومی و نحوه توزیع اقلام مورد نیاز مردم در استان سمنان اظهار کرد: در این استان هیچ گونه مشکلی در حوزه ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: میوه شب عید نیز به میزان مورد نیاز برای استان سمنان تأمین شده است و به زودی توزیع آن انجام می شود.

استاندار سمنان در مورد کمبود شکر در استان و گزارش های واصله در این زمینه گفت: مقرر شد بخشی از ذخایر در این زمینه دوباره بین مردم توزیع شود.

آشناگر تأکید کرد: نظارت بر شبکه توزیع کالا در استان سمنان با همکاری دستگاه های نظارتی و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تشدید شود.

وی افزود: مردم توقع دارند نظارت بر بازار عرضه و تقاضا در بخش های مختلف تشدید شود و باید خیال مردم از انجام فعالیت اصولی شبکه توزیع کالاهای راهبردی و غیر راهبردی راحت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار سمنان/ مشکلی در ذخیره کالاهای اساسی وجود ندارد

تشدید نظارت بر بازار سمنان/ مشکلی در ذخیره کالاهای اساسی وجود ندارد