مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-09سياسي

زنجان/ محکومیت یک پزشک به ویزیت رایگان 500 بیمار از مناطق محروم


رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: پزشک زنجانی مجرم علاوه بر پرداخت دیه، محکوم به ویزیت رایگان شد.

بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، اظهار کرد: یک پزشک زنجانی به علت قصور در یک پرونده پزشکی به پرداخت دیه و ویزیت رایگان 500 مریض در مناطق محروم زنجان بدل از مجازات حبس تعزیری محکوم شد.

وی افزود: این پزشک که به اتهام قصور در یک پرونده پزشکی مجرم شناخته شده بود، با توجه به مجازات های جایگزین حبس، از سوی رییس شعبه 102 دادگاه کیفری 2 زنجان، علاوه بر پرداخت دیه به خانواده بیمار، به ویزیت رایگان 500 نفر از بیماران مناطق محروم زنجان زیر نظر معاونت بهداشت و درمان شهرستان های مذکور به عنوان مجازات جایگزین از یک سال حبس تعزیری مکلف شد.

این مسئول ادامه داد: پرستار و مسئول بخش پرستاری نیز که در این پرونده مجرم شناخته شده بودند هر یک علاوه بر پرداخت میزان دیه تعیین شده، به دلیل مجازات جایگزین حبس به تهیه ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان برای مقابله با ویروس کرونا به میزان 15 و 10 میلیون ریال محکوم شدند.

رییس کل دادگستری استان زنجان در رابطه با ضمانت اجرا یا اجرا نشدن مجازات های جایگزین حبس، خاطرنشان کرد: در قانون پیش بینی شده که در صورت عدم اجرای مجازات های جایگزین حبس برای بار نخست یک چهارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان/ محکومیت یک پزشک به ویزیت رایگان 500 بیمار از مناطق محروم

زنجان/ محکومیت یک پزشک به ویزیت رایگان 500 بیمار از مناطق محروم