مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-09سياسي

مصدومان چهارشنبه آخر سال قزوین 8 نفر هستند نه 80 نفر


 مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: روز گذشته خبری در رسانه های استان قزوین مبنی بر مصدوم شدن 80 نفر در چهارشنبه آخر سال قزوین مطرح شد، این در حالی است که تعداد مصدومان 8 نفر بود نه 80 نفر.

- ایسنا/قزوین  مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: روز گذشته خبری در رسانه های استان قزوین مبنی بر مصدوم شدن 80 نفر در چهارشنبه آخر سال قزوین مطرح شد، این در حالی است که تعداد مصدومان 8 نفر بود نه 80 نفر.

قدرت الله مهدیخانی در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: طبق آخرین آمار رییس مرکز اورژانس کشور، تعداد مصدومان مرتبط با چهارشنبه آخر سال در قزوین تا به امروز 8 نفر گزارش شده است، 80 نفر آمار کشوری مربوط به روزهای گذشته بود که رسانه ها به اشتباه آن را به استان قزوین تعمیم دادند.

وی افزود: از ابتدای دی ماه تاکنون 4 نفر در اقبالیه، یک نفر در محمودآباد، یک نفر در تاکستان، یک نفر در قزوین و یک نفر در ناحیه شهر مهرگان به علت انفجار مواد محترقه مصدوم شده اند، با توجه به وضعیت موجود نیاز است که خانواده ها با هوشیاری از بروز حوادث این چنینی جلوگیری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اشغال تخت های بیمارستانی توسط بیماران مبتلابه کرونا باید تلاش کنیم که آمار مصدومان کاهش چشمگیری داشته باشد چراکه با توجه به اشغال بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومان چهارشنبه آخر سال قزوین 8 نفر هستند نه 80 نفر

مصدومان چهارشنبه آخر سال قزوین 8 نفر هستند نه 80 نفر