مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-09سياسي

در توییتر حامی زنان هستیم، در خانه چطور؟


برای نمونه وقتی پشت فرمان نشسته ایم و ماشین جلویی مان یک خانم است، با او چگونه برخورد می کنیم؟ بوق می زنیم و می گوییم «امان از رانندگی این خانم ها»! یا اصلا برای ما مهم نیست راننده ماشین جلویی زن است یا مرد.

- برای نمونه وقتی پشت فرمان نشسته ایم و ماشین جلویی مان یک خانم است، با او چگونه برخورد می کنیم؟ بوق می زنیم و می گوییم امان از رانندگی این خانم ها ! یا اصلا برای ما مهم نیست راننده ماشین جلویی زن است یا مرد.

تنها از نحوه رانندگی او شاکی خواهیم شد؟ عصرایران؛ مصطفی داننده- در روزهای 8 مارس و میلاد حضرت زهرا که روز جهانی و ایرانی زن است، بسیاری از مردها به شیوه های مختلف از زنان حمایت کردند.

خیلی ها دسته گل خریدند، برخی توییت زدند، عده ای دیگر از وزیر و وکیل شدن بانوان حرف زدند، بخشی به داستان حق طلاق و حق خروج از کشور اشاره کردند.

این دغدغه مند بودند برای زنان جامعه به شدت خوب است و یگ قدم روبه جلو اما یک سوال جدی در این میان مطرح است.

آیا آنهایی که این حرف ها را می زنند در خانه حق همسر، خواهر و مادر خود را رعایت می کنند؟ اگر مدیر یک اداره هستند به حقوق کارمندان زنان پایبند هستند؟ برای نمونه وقتی پشت فرمان نشسته ایم و ماشین جلویی مان یک خانم است، با او چگونه برخورد می کنیم؟ بوق می زنیم و می گوییم امان از رانندگی این خانم ها ! یا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در توییتر حامی زنان هستیم، در خانه چطور؟

در توییتر حامی زنان هستیم، در خانه چطور؟