مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-09سياسي

در همه کلانشهرها غیر از تهران انتخابات الکترونیکی برگزار خواهد شد


رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: طی مذاکراتی که با وزارت کشور داشته ایم قرار بر این شد که به خاطر محدودیت دستگاه های انتخابات الکترونیکی همه کلانشهرها غیر از شهر تهران انتخابات الکترونیکی داشته باشند و ضمن افزایش تعداد .

- رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: طی مذاکراتی که با وزارت کشور داشته ایم قرار بر این شد که به خاطر محدودیت دستگاه های انتخابات الکترونیکی همه کلانشهرها غیر از شهر تهران انتخابات الکترونیکی داشته باشند و ضمن افزایش تعداد شعب اخذ رای مذاکراتی با دولت در خصوص واکسینه کردن مجریان و ناظران بر انتخابات انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمیدرضا کاظمی در نشست خبری هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور اظهار کرد: مستحضرهستید که جایگاه شوراها خیلی مهم است.

شوراهای شهر یعنی واگذاری کارهای مردم به خود مردم.

مردم ایران در همه مقاطع مختلف امتحان خود را پس داده اند امیدواریم در این مقطع حساس نیز برگ زرینی دیگری را ورق زده و با نگاه شایسته سالاری نمایندگان خود را در شوراهای شهر و روستا انتخاب کنند.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در مورد نامزدهایی که برای انتخابات شوراها نام نویسی می کنند گفت: این افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در همه کلانشهرها غیر از تهران انتخابات الکترونیکی برگزار خواهد شد

در همه کلانشهرها غیر از تهران انتخابات الکترونیکی برگزار خواهد شد