مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-09سياسي

حضرت ابوطالب ایمانی عمیق به اسلام و پیامبر اکرم داشت


حضرت ابوطالب بزرگترین حامی پیامبر است و به همین دلیل شک در ایمان ایشان با هیچ منطقی سازگار نیست - ایسنا/قم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حضرت ابوطالب بزرگترین حامی پیامبر است و به همین دلیل شک در ایمان ایشان با هیچ منطقی سازگار نیست شیخ نعیم قاسم امروز در پیامی تصویری به آیین افتتاح همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) که به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) به میزبانی قم در حال برگزاری است، آوره است: ابوطالب، عبد مناف فرزند عبد المطّلب - رضوان الله تعالی علیه - حامی پیامبر و امیر المؤمنین، و حامی پیام اسلام بود.

این مرد، همان کسی است که در تاریخ، افتخاری بزرگ را مسجّل کرده است؛ (افتخارِ اینکه) در طول 10 سال، گذران عمرش در مکه مکرمه، (در همراهی) با رسالت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم، (نقش) حامی و مدافع، و یاور (را به عهده داشت).

و او همان کسی است که به جایگاهش، شهرت یافته است؛ وی همان پیشوای نخست و یکتای بنی هاشم است، و جایگاه بزرگی برای او در قریش است.

و در نتیجه هرکس که تاریخ وی را در آن دهه دهه رسالت اسلامی مطالعه کند، می یابد که ایشان در کنار رسالت و (حضرت) محمد صلی الله علیه و آله و سلم، بواسطه آوازه و جایگاهش، تشویق کننده ای برای مؤمنان کسانی که به این رسالت پیوسته اند و مدافع آنان (بود)؛ نقشی که می توان به آن گفت: حامی رسالت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت ابوطالب ایمانی عمیق به اسلام و پیامبر اکرم داشت

حضرت ابوطالب ایمانی عمیق به اسلام و پیامبر اکرم داشت