مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-09پزشكي

داغ دل فعالان گردشگری از صدور ویزای درمانی برای خارجی ها


در حالی گردشگری به عنوان یکی از عوامل شیوع کرونا از سوی وزارت بهداشت مطرح است که رونق سفرهای درمانی داخلی و صدور ویزای سلامت برای مسافران خارجی همچنان برقرار است و این تناقض به شدت فعالان گردشگری را نسبت به این موضوع گلایه مند کرده است.

- ایسنا/یزد در حالی گردشگری به عنوان یکی از عوامل شیوع کرونا از سوی وزارت بهداشت مطرح است که رونق سفرهای درمانی داخلی و صدور ویزای سلامت برای مسافران خارجی همچنان برقرار است و این تناقض به شدت فعالان گردشگری را نسبت به این موضوع گلایه مند کرده است.

سری به چند بیمارستان تخصصی و مرکز درمانی می زنم از کلینیک اعصاب و روان بهمن گرفته تا تعدادی از مطب های پزشکان در کوچه برخوردار و بلوار طالقانی؛ گویا خبری از کرونا نیست و اگر ماسک های روی چهره ها عامل جدایی شرایط کنونی از دوران قبل کرونا نبود، شاید ازدحام بیماران در مطب های یزد خیلی معمول می نمود ولی اکنون بسیار جای تعامل دارد! خیابان های مجاور این مطب ها پرازدحام و مملو از جمعیت و خودروهاست، شلوغی بیماران در برخی مطب ها مانند زیبایی و پوست، مغز و اعصاب، قلب و روانپزشکی بیشتر به چشم می آید و پوشش و لهجه ی اکثر مارجعان گویای غیربومی بودن آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغ دل فعالان گردشگری از صدور ویزای درمانی برای خارجی ها

داغ دل فعالان گردشگری از صدور ویزای درمانی برای خارجی ها