مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-09اجتماعي

تالاب «آق گل» در حال آبگیری است


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر از حق آبه سه میلیون مترمکعبی تالاب آق گل خبر داد و گفت: تالاب در حال حاضر در حال آبگیری است و پیش بینی می شود تا یک ماه آینده بیش از 500 هکتار از آن زیر سطح آب برود.

- ایسنا/همدان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر از حق آبه سه میلیون مترمکعبی تالاب آق گل خبر داد و گفت: تالاب در حال حاضر در حال آبگیری است و پیش بینی می شود تا یک ماه آینده بیش از 500 هکتار از آن زیر سطح آب برود.

عباس نجاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان بیان اینکه تالاب فصلی آق گل بهواسطه بارش های سال گذشته در شرایط مناسبی از جهت آبگیری قرار دارد، اظهار کرد: با پیگیری های مسئولان استانی و شهرستانی و همکاری مؤثر مسئولان شهرستان خنداب، به تازگی نهر قاسم آباد از رودخانه قره چای در جنوب دشت کمیجان به سمت تالاب باز شده و تالاب در حال آبگیری است.

وی از تالاب آق گل به عنوان تالاب های با آب شیرین یاد کرد و افزود: آبگیری تالاب با میزان بارندگی سالانه ارتباط مستقیم دارد به طوریکه بارش باران، ذوب برف، رودخانه شراء و قره چای، آب زیرزمینی و روان آب های سطحی منابع اصلی تأمین کننده آب تالاب هستند.

نجاری به 830 هکتار وسعت کلی تالاب اشاره و خاطرنشان کرد: با تداوم این آبگیری، بیش از 500 هکتار از تالاب تا یک ماه آینده آبگیری می شود ضمن اینکه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب «آق گل» در حال آبگیری است

تالاب «آق گل» در حال آبگیری است