مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-09دانش

مرکز پژوهشی جندی شاپور دزفول می تواند محور همکاری با دانشگاه های داخلی و خارجی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عصاری رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سومین کنگره بین المللی جندی شاپور که 19 و 20 اسفندماه در این دانشگاه برگزار می شود، - رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: مرکز پژوهشی جندی شاپور می تواند تا محور همکاری های گسترده با دانشگاه های داخلی و خارجی برای احیای دانشگاه و شهر دانشگاهی جندی شاپور باستان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عصاری رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سومین کنگره بین المللی جندی شاپور که 19 و 20 اسفندماه در این دانشگاه برگزار می شود، گفت: پاسداشت این رویداد مهم جهانی صرفا نه در پیوند با نام ایران زمین است بلکه همچون باور نیاکان دانش ستان جندی شاپور جشن نامه همه حوزه های مختلف تمدنی جهان است.

عصاری افزود: بر مبنای گفته محقق برجسته تیلور، دانشمندان برجسته یونانی، رومی، هندی، ایرانی با روحیه مهر و دوستی و رویکرد بالنده علمی و فرهنگی اولین جهان شهر دانشگاهی را در 1750 سال پیش در سرزمین ایران بنیاد نهادند.

رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ادامه داد: اگر ما امروز پس از 18 قرن دوباره با رویکرد علم و دانایی و دانش گستری گرد هم انجمن شده ایم در واقع مقصودمان به یاد کردی مسئولانه به نقش و جایگاه برجسته سنت علمی دیرپای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهشی جندی شاپور دزفول می تواند محور همکاری با دانشگاه های داخلی و خارجی باشد

مرکز پژوهشی جندی شاپور دزفول می تواند محور همکاری با دانشگاه های داخلی و خارجی باشد