مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-09سياسي

سازمان اوقاف می تواند نقش سازمان اقتصادی اسلام را در جامعه ایفا کند


معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف با اشاره به اینکه این سازمان می تواند نقش سازمان اقتصادی اسلام را در جامعه ایفا کند، گفت: حفظ عین موقوفات و توسعه فرهنگ وقف رسالت سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده صبح سه شنبه در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان، اظهار کرد: مهمترین مأموریت سازمان اوقاف حفظ عین موقوفات و توسعه فرهنگ وقف است.

وی گفت: سازمان اوقاف می تواند نقش سازمان اقتصادی اسلام را در جامعه ایفا کند و تجلی عینی سازمان اقتصادی اسلام برای مردم باشد.

نوری زاده با بیان اینکه 205 هزار موقوفه و یک میلیون 500 رقبه در کشور احصا شده است، اضافه کرد: از این موقوفات، 800 نیت جمع آوری شده است.

وی به رویکرد جدید سازمان اوقاف در هدایت نیات واقفان به سمت نیازهای روز جامعه اشاره کرد و گفت: حوزه فعالیت های قرآنی و علمی با رویکرد فناوری های نوین از جمله این نیات هستند.

معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف اضافه کرد: در حوزه حمایت از فعالیت های دانش بنیان اتفاقات خوبی در سازمان اوقاف در حال انجام است.

وی در خصوص فعالیت های اجتماعی سازمان اوقاف نیز، گفت: سازمان اوقاف پس از تاکید رهبر معظم انقلاب برای کاهش آسیب های اجتماعی، با راه اندازی مراکز افق در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اوقاف می تواند نقش سازمان اقتصادی اسلام را در جامعه ایفا کند

سازمان اوقاف می تواند نقش سازمان اقتصادی اسلام را در جامعه ایفا کند