مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-09پزشكي

انتقاد سازمان جهانی بهداشت از برخی بی توجهی ها به هشدارهای کرونایی


سازمان جهانی بهداشت (WHO) در اولین سالگرد از اعلام همه گیری بیماری کووید-19 از این موضوع شکایت کرد که برخی از کشورها نسبت به هشدارهای فوری این سازمان بی تفاوت بودند.

- سازمان جهانی بهداشت (WHO) در اولین سالگرد از اعلام همه گیری بیماری کووید-19 از این موضوع شکایت کرد که برخی از کشورها نسبت به هشدارهای فوری این سازمان بی تفاوت بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت حدود یک سال از اعلام همه گیری بیماری کووید-19 از سوی سازمان جهانی بهداشت، این سازمان روز گذشته (دوشنبه) از این موضوع انتقاد کرد که در برخی کشورها نسبت به هشدارهای فوری کارشناسان و محققان در مورد این بیماری، بی تفاوت ها و بی توجهی هایی صورت گرفته است.

سازمان جهانی بهداشت در تاریخ 30 ژانویه بالاترین سطح هشدار را در مورد شیوع کروناویروس اعلام کرد اما با توصیف همه گیر بودن این بیماری در تاریخ 11 مارس، بسیاری از کشورها اقدامات کنترلی برای مهار بیماری را آغاز کردند.

تدروس آدهانوم، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت گفته است که با این حال برخی از کشورها پس از اعلام بالاترین سطح هشدار و هنگامیکه موارد ابتلا به کروناویروس در خارج از مرزهای چین کمتر از 100 مورد بود و مورد فوتی گزارش نشده بود خطر شیوع کروناویروس را جدی تلقی نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازمان جهانی بهداشت از برخی بی توجهی ها به هشدارهای کرونایی

انتقاد سازمان جهانی بهداشت از برخی بی توجهی ها به هشدارهای کرونایی