مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-09سياسي

لزوم توجه مضاعف به انفال در ایام تعطیلات


با توجه به این که معمولا تعرض به اموال عمومی و اراضی ملی و منابع طبیعی در ایام تعطیل بیشتر صورت می گیرد، توجه به انفال باید در ایام تعطیل عید مضاعف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری پیش از ظهر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان، اظهار کرد: تحرک و پویایی یگان حفاظت سازمان های متولی امور اراضی باید در ایام تعطیل بیش از زمان های دیگر باشد تا کسی احساس نکند در سایه تعطیلات و تغافل مسئولین مرتبط می تواند به اراضی ملی و دولتی تعدی نماید.

وی افزود: صیانت از بیت المال وظیفه ای است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد و اگر ثابت شود جایی کم کاری فرد یا مسئولی موجب تجاوز به اراضی ملی و دولتی شده است این امر با عنایت به دستورالعمل ترک فعل مدیران قابلیت پیگیری دارد.

رییس کل دادگستری استان یزد، بر ثبت دقیق سوابق، آرشیو کامل آراء قضایی و پرونده های مطروحه سازمان های متولی اراضی توسط واحد حقوقی این سازمان ها تأکید کرد و گفت: اگر مدیران واحدهای حقوقی سنوات و سوابق کاری و دفاعیات قبلی خود همراه با آراء مأخوذه از محاکم در خصوص اراضی تحت مالکیت خود را داشته باشند و در زمان های مورد نیاز به محاکم ضمن ارائه می توانند خوب دفاع کنند و این امر، باعث می شود تا برخی از افراد معلوم الحال نتوانند با تکرار ادعاهای قبلی خود رأی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه مضاعف به انفال در ایام تعطیلات

لزوم توجه مضاعف به انفال در ایام تعطیلات