مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-09پزشكي

تا عید، تعداد بیماران بدحال دو برابر می شود


رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در حال حاضر 40 تا 50 درصد تست های PCR مثبت هستند که این مساله نشان می دهد در دو هفته آینده یعنی تا عید، تعداد بیماران بدحال دو برابر می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در حال حاضر 40 تا 50 درصد تست های PCR مثبت هستند که این مساله نشان می دهد در دو هفته آینده یعنی تا عید، تعداد بیماران بدحال دو برابر می شود.

دکتر مجتبی کلانتر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت قرمز شوشتر، اظهار کرد: در حال حاضر میزان ورودی بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان خاتم الانبیاء بیشتر از موارد ترخیصی است به گونه ای که از هفته گذشته تاکنون تعداد بیماران بستری دو برابر شده است.

وی افزود: ظرفیت تخت های ICU این بیمارستان نیز تقریبا تکمیل است و شرایط خوبی نداریم.

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: متاسفانه برخی بیماران دیر به بیمارستان مراجعه می کنند و این مساله موجب شده که تعداد بیماران بدحال افزایش یابد و در نتیجه میزان و مرگ بیشتر خواهد بود.

کلانتر با بیان اینکه روند مثبت شدن تست های PCR در شوشتر نگران کننده است، تصریح کرد: در حال حاضر 40 تا 50 درصد تست های PCR مثبت هستند که این مساله نشان می دهد در دو هفته آینده یعنی تا عید، تعداد بیماران بدحال دو برابر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا عید، تعداد بیماران بدحال دو برابر می شود

تا عید، تعداد بیماران بدحال دو برابر می شود